środa, 23 marca 2011

Metamorfoza agnieszkakuj100

Przed - całkiem, całkiem ale za wysoko miałaś włosy .
Po - GENIALNA, sama żałuję że nie mam takich kosmetyków.
Proszę o komentarz i dodanie się do obserwatorów .

2 komentarze:

  1. ładna :) chociaż nienawidzę tych włosów , i cieni Luxe , bo chyba użyłaś bo się coś świeci na oku :) dziękujęę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłam ich bo uważam że są oryginalne i najbardziej pasowały. A cieni Luxe użyłam nie spodobało mi się i nie wiem dlaczego nie dało się cofnąć a gdybym usunęła makijaż cała praca poszła by ma marne ! ;/

    OdpowiedzUsuń