wtorek, 26 kwietnia 2011

Metamorfoza XxSandIxX

Przed - Nie podobały mi się krople na oczach, powodowały, że stały się takie... puste. Makijaż ok, ale opaska psuła cały efekt.
Po - Makijaż jest delikatny, a opaska doskonale się z nim komponuje :))

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Metamorfoza Mati1406

Przed - ładnie, ale elementy twarzy średnio wyglądają w takiej odległości od siebie wygląda to nienaturalnie . Co do makijażu wykonany jest ładnie, ale na prawym oku w kąciku zewnętrznym niebieski jest bardziej widoczny niż na lewym. Przepraszam ,że o takie szczegóły się czepiam ale przez takie pouczenie następnym razem makijaż wyjdzie Ci perfect ! ;) . Co do ust, ładne ale jeśli nakładasz błyszczyk Luxe to polecam dać troszkę ,ale na dolną wargę. Ogólnie, dobrze ;)

Po 1 - Jestem zadowolona z końcowego efektu ,bo wyszło bardzo ładnie, dziewczęco i estetycznie.
Mam nadzieję ,że Ci się spodoba . Jeśli masz jakieś pytania pisz. !

Po2 - Oridżinal , mi się podoba królowa zimy chciałam zrobić wiosenną ale nie miałam koncepcji. Em, efekt końcowy bardzo dobry ponieważ jest no ładnie, no ! :D Heh, moja skromność . !

Bardzo proszę o komentarz i dodanie się do obserwatorków  , pozdrawiam ! :)

sobota, 23 kwietnia 2011

Metamorfoza Domi022.

Przed - oczy zdecydowanie za wysoko, nie podoba mi się makijaż wykonany dość starannie ale zbyt zwyczajnie .
Po - ładnie, ciekawie , oczy pomalowane w różnych odcieniach fioletu użyłam dwóch pudrów brzoskwiniowego i ciemnego różu. Usta pomalowane na brzoskwiniowo-fioletowo. Dodałam nauszniki. A co do oczu i brwi to opuściłam je niżej.

Proszę o komentarz , pozdrawiam !

piątek, 22 kwietnia 2011

Metamorfoza MissLoli19980


Przed - ładnie, elegancko podoba mi się makijaż bo jest w kolorze brąz.
Po - postanowiłam troszkę eksperymentować, mi się bardzo podoba bo jest tak inaczej !
Po1 - nie widziałam które wybrać, ten makijaż też jest inny . ;)
Wybierz ,które lepsze .. jak Ci się nie podoba zrozumiem więc pisz szczerze ! :)

środa, 23 marca 2011

Metamorfoza Majka9810

Przed - Mi się szczerze nie podoba .
Po - nie jestem zachwycona ale ładnie ! ;)

Metamorfoza agnieszkakuj100

Przed - całkiem, całkiem ale za wysoko miałaś włosy .
Po - GENIALNA, sama żałuję że nie mam takich kosmetyków.
Proszę o komentarz i dodanie się do obserwatorów .

niedziela, 13 marca 2011

Metamorfoza asia_174


 

Powiem tyle doll przed wygląda bardzo sztucznie wydaje mi się że te rzęsy nie były potrzebne.
Doll po jest bardziej naturalna i dziewczęca podoba mi się końcowy efekt !